اداره کارگزینی
- صدور احکام کارگزینی و مأموریتی و ابلاغ بخشنامه های داخلی مربوط به کارکنان
- رسیدگی و انجام امور مربوط به بررسی های سازمانی و پیش بینی و تأمین کادر نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه
- تعیین و تشخیص پست های سازمانی واحدهای تابعه با همکاری واحدهای ذیربط
- انجام امور استخدامی و صدور احکام کارکنان دانشگاه با رعایت قوانین و مقررات استخدامی
- صدور حکم استخدامی ، تغییر ضریب حقوق و مزایا ، ارتقاء گروه ، ترفیع و رتبه بندی علمی ، انتصاب ،اشتغال ، مأموریت ، تعلیق ، بازنشستگی ، موظف و غیره
- تهیه و تنظیم نگهداری حفظ و حراست پرونده های استخدامی و تهیه و جمع آوری آمار و اطلاعات پرسنلی مورد نیاز واحدها و نیز مایحتاج دانشگاه اعم از لوازم و مواد با رعایت کامل مقررات مالی
- اجرای قوانین و مقررات ، آیین نامه ها و دستورالعمل های انضباطی مورد عمل و رسیدگی به تخلفات اداری مطابق دستورالعمل مربوطه
اداره رفاه کارکنان
- نظارت در امر حضور و غیاب کارکنان دانشگاه و طراحی سیستم های مکانیزه حضور و غیاب
- تهیه آمار کارکنان جهت نگهداری و ارائه به مقامات مافوق
مدیریت امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی
- بررسی و نظارت بر فضای سبز و خدمات